MARKETING
U GEJMINGU

Ako te zanima na koji način igre dolaze do korisnika, ti zapravo želiš da znaš više o marketingu u gejmingu. Na ovim stranama smo sakupili sve najvažnije informacije za tebe.

ŠTA RADI OSOBA KOJA SE BAVI MARKETINGOM U GEJMINGU?

Andrej Kugonič, Direktor marketinga u Nordeusu

PRIPREMILI SMO ZA TEBE KURS ZA UPOZNAVANJE SA MARKETINGOM U GEJMINGU

Ovde možeš da kreneš da učiš o marketingu u gejmingu

Za razumevanje marketinga u igrama, potrebno je dubinsko razumevanje same industrije video igara i načina na koji se prave igre. Ako već nisi, predlažemo ti da prvo prođeš kroz ta dva kursa, pa da nakon toga odgledaš video ispod.

Kako igre zarađuju i dolaze do korisnika

Pravljenje igara je biznis. Gejming kompanije prave igre da bi svojim igračima pružile način da se zabave, ali i da zarade novac. Dušan Pantić iz Nordeusa nam u ovom videu objašnjava na koje sve načine kompanije mogu da zarade novac na igrama i na koji način, koristeći marketing, dolaze do svojih igrača.

PREPORUČUJEMO TI DA POGLEDAŠ I NEKI OD OVIH VIDEA

U ovu listu smo ubacili sve videe koji su napravljeni u gejming zajednici, a da su relevantni za ovu temu.

Ne zaboravi, ako te je zainteresovao marketing, imaš kurs na našoj platformi, da saznaš još više!